Un ou contine vitamine şi minerale în cantităţi variabile, proteine de înaltă calitate, grăsimi nesaturate si antioxidanti, toate cu numai 60 - 70 de calorii.

miercuri, 24 februarie 2010

Clatite micute cu malai

Dorind sa dau ceva consistenta clatitelor, sa le fac "mai altfel", am preparat intr-o zi aceste clatitute cu malai, care au iesit foarte gustoase. Pentru ca aluatul a iesit mai gros, nu am mai facut clatite mari, ci mai mici, pe care le-am pus cu lingura in tigaie.

Am preparat un aluat obisnuit de clatite, dintr-un ou mai mare, o cana cu lapte, cateva linguri de faina alba, ca sa iasa exact ca la clatitele clasice. Am adaugat si sare, un pic de bicarbonat de sodiu (putin, caci altfel se simte gustul), o cescuta mica de malai grisat.
Daca e nevoie, mai subtiati aluatul cu apa minerala sau bere, sau cu apa simpla ori lapte. Compozitia va fi mai groasa decat la clatitele obisnuite(asemanatoare cu pancakes).
In tigaia incinsa si unsa cu putin ulei asezam cu lingura cate o clatita; le prajim pe ambele parti. Se pot servi simple, pudrate cu zahar vanilat. Eu le-am mancat cu dulceata de zmeura. Sunt usor crocante.
- trimisa de Diana Didona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunturi:

Pentru prima oară în România, primul distribuitor al Companiei Aquabionica, dr. Vladimir Nerushaev, participă, periodic, la prezentarea produselor Bionic Water, în Iași și Piatra Neamt! Produse pentru sanatate, unice in lume, realizate cu ajutorul celor mai noi si mai avansate nanotehnologii. Asteptam sa fim contactati si de alte persoane interesate, din alte localitati din tara sau chiar din strainatate. Persoana de contact - Diana Boghian- tel. 0748 965978. Veniti la această prezentare și veti primi, gratuit, date suplimentare despre acest miraculos tratament și alte informatii vitale pentru sănătatea dv.

Faceți căutări pe acest blog


Ce-am mai aflat...