Un ou contine vitamine şi minerale în cantităţi variabile, proteine de înaltă calitate, grăsimi nesaturate si antioxidanti, toate cu numai 60 - 70 de calorii.

miercuri, 24 februarie 2010

Chec cu cacao

O reteta simpla si buna.
Am folosit 6 oua, 200g zahar, 200 g unt, circa 250 g faina, 3 -4 linguri de cacao, un praf de sare, un varf de cutit de bicarbonat dizolvat cu lamaie sau otet, cateva nuci si cateva visine conservate.
L-am lucrat rapid, astfel:
am batut la mixer albusurile cu sare, sa fie ca zapada; am adaugat treptat zaharul, esenta de rom, apoi galbenusurile unul cate unul si untul topit.
Foarte usor se presara si faina, amestecand cu atentie,cu lingura, de sus in jos. In jumatate de compozitie se pune cacao (eu am pus in mai multa), am mai adaugat vreo 3 linguri de apa sau lapte.
In final am amestecat in compozitie miez de nuca taiat cu cutitul.
Cand se toarna straturile de aluat in tava, se pun si visinile (de la aspirina) scurse de zeama si trecute prin faina.
- reteta trimisa de Diana Didona - Arome

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunturi:

Pentru prima oară în România, primul distribuitor al Companiei Aquabionica, dr. Vladimir Nerushaev, participă, periodic, la prezentarea produselor Bionic Water, în Iași și Piatra Neamt! Produse pentru sanatate, unice in lume, realizate cu ajutorul celor mai noi si mai avansate nanotehnologii. Asteptam sa fim contactati si de alte persoane interesate, din alte localitati din tara sau chiar din strainatate. Persoana de contact - Diana Boghian- tel. 0748 965978. Veniti la această prezentare și veti primi, gratuit, date suplimentare despre acest miraculos tratament și alte informatii vitale pentru sănătatea dv.

Faceți căutări pe acest blog


Ce-am mai aflat...